Търсите начини да спестите пари от ремонт на автомобила?
Смяна на масло и филтри, смяна на гуми, редовна годишна проверка на изправността на колата – това Вие ли го правите или имате доверен механик за целта?
Така както превантивната стоматологична грижа Ви пази от по-сериозни проблеми, така и вашият авто сервиз може да открие проблеми, преди те да са се превърнали в скъпо-струващи ремонти.
Клиентската цена за частите е с 30-35% по-висока от дилърската на сервизите.
Но дали наистина излиза по-евтино ” с части на клиента ” ?
1. Да вземем предвид най-честия пример – смяна на масло и филтри
Смяна на масло и филтри е услуга, която се предлага в 99% от автосервизите и често пъти трудът е 100% безплатен, когато частите са закупени от сервиза. Отделно, ние от D&D Auto Service постоянно правим промоции като безплатен оглед на ходова част, проверка на климатика и други.
Но как стои въпросът, когато се работи с “части на клиента”?
С ЧАСТИ НА КЛИЕНТА
-
Масло + Филтри = 65 лв.
-
Смяна на Консумативи = 30 лв.
-
Проверка на Ходова част = 20 лв.
-
Проверка на Автоклиматика = 20 лв.
С ЧАСТИ ОТ СЕРВИЗА
-
Масло + Филтри = 100 лв.
-
Смяна на Консумативи = 0 лв.
-
Проверка на Ходова част = 0 лв.
-
Проверка на Автоклиматика = 0 лв.
2. Може да объркате частите
Когато Вие донесете грешната част и се налага да я свалим отново, за да може да я замените заплащате труда повторно. Губите си Вашето време и нерви, особено когато автомобилът не може да се движи без тази част – като маслен филтър, воден радиатор, компресор на климатик, ролка и / или ремък и т.н. Трябва и да си осигурите превоз, с който да замените обърканата част.
Допълнително заплащате и времето, в което колата Ви заема работното ни място по Ваша вина.
3. Нямате гаранция
Да речем, че Ви предстои смяна на накладки. Попадате на страхотна оферта с ниска цена в поредния онлайн магазин и поръчвате. Отивате при механика, сменя Ви накладките и няколко дена по-късно феродото се отлепва, надира и дисковете и освен, че пак сте за смяна на накладки сте и за смяна на дискове.
Но гаранция няма – все пак Вие си донесохте частите, нали?
4. Какво се случва при евентуален дефект?
В случай, че частта, която Вие сте донесъл дефектира, ще трябва да заплатите повторната й подмяна. Освен това отговорността по завеждането по рекламация, замяната / отремонтирането, нервите и времето ще са за Ваша сметка. Понякога това може да отнеме и месец, в което време Вие ще сте без кола.
Какво става, когато частите са закупени от Д&Д Сервиз?
Когато частта е закупена от нас тя ще ви бъде подменена безплатно и възможно най-скоро в рамките на 2 до 3 работни дни максимум. А как ще се оправяме с рекламацията при вносителя ще бъде изцяло наша грижа.
5. Може да получите грешна диагноза
В нашия сервиз инвестираме огромни суми ежегодно за диагностична апаратура и софтуер, за да успяваме да поставим правилната “диагноза” от първия път.
Да търсите съвет и диагностика в някой авто форум, е като да Ви преглежда доктор онлайн. Лекували ли са Ви онлайн някога?
По-добре доверете тази работа на специализиран авто сервиз. Дори да поставим грешната диагноза частите и труда ще са за наша сметка, а не за Ваша!
Да обобщим какво губите и какво печелите!
С ЧАСТИ НА КЛИЕНТА
-
-35% по ниска цена за частите
-
Може да получите грешна диагноза
-
Може да попаднете на менте части
-
Може да объркате частите
-
Нямате Гаранция
-
Заплащате труда по-скъпо
-
Заплащате допълнителните услуги
-
При дефект отговорността е Ваша
-
Губите си времето
С ЧАСТИ ОТ СЕРВИЗА
-
Плащате частите на редовна цена
-
Гарантираме правилната диагноза
-
Продаваме само оригинални части
-
При грешка ние се занимаваме
-
Даваме гаранция до 24 месеца
-
Заплащате труда на по-ниска цена
-
Получавате безплатно бонус услуга
-
При дефект заменяме до 3 дни
-
Пестим Ви време и нерви
