Наистина ли излиза по-евтино, когато вие си носите частите за ремонт на автомобила?

Търсите начини да спестите пари от ремонт на автомобила?

Смяна на масло и филтри, смяна на гуми, редовна годишна проверка на изправността на колата – това Вие ли го правите или имате доверен механик за целта?

Така както превантивната стоматологична грижа Ви пази от по-сериозни проблеми, така и вашият авто сервиз може да открие проблеми, преди те да са се превърнали в скъпо-струващи ремонти.

Клиентската цена за частите е с 30-35% по-висока от дилърската на сервизите.

Но дали наистина излиза по-евтино ” с части на клиента ” ?

1. Да вземем предвид най-честия пример – смяна на масло и филтри

Смяна на масло и филтри е услуга, която се предлага в 99% от автосервизите и често пъти трудът е 100% безплатен, когато частите са закупени от сервиза. Отделно, ние от D&D Auto Service постоянно правим промоции като безплатен оглед на ходова част, проверка на климатика и други.

Но как стои въпросът, когато се работи с “части на клиента”?

С ЧАСТИ НА КЛИЕНТА

  • Масло + Филтри = 65 лв.
  • Смяна на Консумативи = 30 лв.
  • Проверка на Ходова част = 20 лв.
  • Проверка на Автоклиматика = 20 лв.

С ЧАСТИ ОТ СЕРВИЗА

  • Масло + Филтри = 100 лв.
  • Смяна на Консумативи = 0 лв.
  • Проверка на Ходова част = 0 лв.
  • Проверка на Автоклиматика = 0 лв.
ПО-ИЗГОДНО

2. Може да объркате частите

Когато Вие донесете грешната част и се налага да я свалим отново, за да може да я замените заплащате труда повторно. Губите си Вашето време и нерви, особено когато автомобилът не може да се движи без тази част – като маслен филтър, воден радиатор, компресор на климатик, ролка и / или ремък и т.н. Трябва и да си осигурите превоз, с който да замените обърканата част.

Допълнително заплащате и времето, в което колата Ви заема работното ни място по Ваша вина.

3. Нямате гаранция

Да речем, че Ви предстои смяна на накладки. Попадате на страхотна оферта с ниска цена в поредния онлайн магазин и поръчвате. Отивате при механика, сменя Ви накладките и няколко дена по-късно феродото се отлепва, надира и дисковете и освен, че пак сте за смяна на накладки сте и за смяна на дискове.

Но гаранция няма – все пак Вие си донесохте частите, нали?

4. Какво се случва при евентуален дефект?

В случай, че частта, която Вие сте донесъл дефектира, ще трябва да заплатите повторната й подмяна. Освен това отговорността по завеждането по рекламация, замяната / отремонтирането,  нервите и времето ще са за Ваша сметка. Понякога това може да отнеме и месец, в което време Вие ще сте без кола.

Какво става, когато частите са закупени от Д&Д Сервиз?

Когато частта е закупена от нас тя ще ви бъде подменена безплатно и възможно най-скоро в рамките на 2 до 3 работни дни максимум. А как ще се оправяме с рекламацията при вносителя ще бъде изцяло наша грижа.

5. Може да получите грешна диагноза

В нашия сервиз инвестираме огромни суми ежегодно за диагностична апаратура и софтуер, за да успяваме да поставим правилната “диагноза” от първия път. 

Да търсите съвет и диагностика в някой авто форум, е като да Ви преглежда доктор онлайн. Лекували ли са Ви онлайн някога?

По-добре доверете тази работа на специализиран авто сервиз. Дори да поставим грешната диагноза частите и труда ще са за наша сметка, а не за Ваша!

Да обобщим какво губите и какво печелите!

С ЧАСТИ НА КЛИЕНТА

  • -35% по ниска цена за частите
  • Може да получите грешна диагноза
  • Може да попаднете на менте части
  • Може да объркате частите
  • Нямате Гаранция
  • Заплащате труда по-скъпо
  • Заплащате допълнителните услуги
  • При дефект отговорността е Ваша
  • Губите си времето

С ЧАСТИ ОТ СЕРВИЗА

  • Плащате частите на редовна цена
  • Гарантираме правилната диагноза
  • Продаваме само оригинални части
  • При грешка ние се занимаваме
  • Даваме гаранция до 24 месеца
  • Заплащате труда на по-ниска цена
  • Получавате безплатно бонус услуга
  • При дефект заменяме до 3 дни
  • Пестим Ви време и нерви
ПО-ИЗГОДНО
Facebook
Skype
WhatsApp
Email
Print